شهر اغسطس رحلة ممتعه في مداعتك
2013-08-21 19:10:03

חודש אוגוסט חם מתמיד במדעטק!  חופשה שלמה ביום מדהים אחד

מדעטק, מוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל מזמין אתכם לבלות חופשה
שלמה ביום אחד ובמקום מדהים אחד במהלך חודש אוגוסט – מופע תיאטרלי חדש, פעילות בתלת מימד, סיור מדענים, תערוכות, פארק אטרקציות מדעי, סינמטריקס ושלל פעילויות נוספות לכול המשפחה!

בחודש אוגוסט מדעטק מציע למבקרים להנות ממגוון פעילויות חדשות ומהנות לכול המשפחה במסגרת חופשה שלמה בכרטיס כניסה אחד, ביניהן תערוכת החלל הבינלאומית beyond planet earth, שמציגה את עתיד חקר החלל, המסעות האנושיים הבאים והאתגרים העומדים בפנינו בדרך אל הירח, מאדים ומעבר להם. מוצגים ייחודיים, הממחישים נושאים שהיו עד לא מזמן מדע בדיוני: מעלית אל הירח, חיים על מאדים, מפגשים עם אסטרואידים ומסעות מחקר אל כוכבי הלכת החיצוניים של מערכת השמש.
לתערוכת החלל יתווספו במהלך אוגוסט מספר פעילויות חדשות: "כוכבים בגלקסיה"- מופע מיוחד לכול המשפחה, שנערך באוויר הפתוח של האמפי בפארק המדע של המוזיאון. המופע הוא שילוב ייחודי של הקרנה על קירות המוזיאון, שחקנים חיים בדמויות מפתיעות, אפקטים של אור ואש, מחול ואקרובאטיקה.
המופע החדש מספר את סיפורם של מוביוס הקוסם ובתו קאסי שיוצאים למסע מופלא בזמן בעקבות ההיסטוריה של חקר החלל ותולדות התעופה. אחרי פגיעה של אסטרואיד, הם נשאבים למסע קסום בזמן ובעולם, מיוון העתיקה, שם הם פוגשים את המדען אריסטאכוס, דרך גליליאו גלילי בפיזה שבאיטליה, האחים רייט בארצות הברית ועד החייזרית סופרנויה איתה הם יוצאים למסע בחלל ועוזרים לה לחזור הביתה.
בהצגה ניתן לצפות החל מה1/8 מדי ערב (מלבד שישי) ב-20:00  באמפי של פארק המדע במדעטק. הכניסה לאורחי מדעטק, ללא תשלום נוסף, על בסיס מקום פנוי.

מהפכת הייצור האישי- פעילות חדשנית של סריקה והדפסה בתלת מימד במופע הדגמות חי מול קהל. במהלך הפעילות יוסבר מה היא בעצם הדפסה בתלת מימד ומדוע היא הולכת להיות מהפכה שתשנה את חיינו. סריקה תלת ממדית מיועדת להעביר אל המחשב מודלים מהמציאות לתוכנת עיצוב בתלת מימד, שם אפשר לעצב אותם מחדש ולהכין אותם להדפסה במדפסת תלת מימד ואפשרי יהיה גם לסרוק בני אדם למודל סטטי וליצור "פסל" ריאליסטי שלהם. מופע ההדגמות "מהפכת הייצור האישי" יכלול הדגמה חיה של סריקה והדפסה בתלת מימד, כמו גם דוגמאות רבות מאוד של מוצרים שהודפסו והסברים מקיפים, עם סרטים תמונות מפעילות ברחבי העולם.
את הפעילות ניתן לעשות החל מ 31.7, מדי יום, בשעות 12:00,14:00,16:00,18:00 (בשישי ב 12:00 בלבד)


סיור המדענים גדולי המדענים בהיסטוריה בהצגה מטיילת ברחבי פארק נובל אנרג'י למדע, ביניהם ליאונרדו דה-וינצ'י, ארכימדס, ניוטון ואחרים.
כמו כן יוכלו לשחק ב"בלשי מדע" – כתבי חידה שהתשובות עליהן מתחבאות בין מוצגי הפארק רחב הידיים.
סיור המדענים מתרחש בימי שני, חמישי ושבת, 11:00 ו-13:00.

בנוסף לפעילויות החדשות המבקרים מוזמנים לבלות בין עשרים תערוכות מדע שונות עם מאות מוצגים אינטראקטיביים להפעלה עצמית, הנאה והבנה במגוון ענק של נושאים מדעיים מרתקים: אור וחושך, העולם המופלא של המראות, מדעי החיוך, תופסים גובה- תעופה, המדע שמאחורי הקסמים המפורסמים, איך יוצרים אנרגיה ירוקה, משתעשעים בתעתועי ראיה ואף לבקר בסינמטריקס: קולנוע רב חושי בתלת מימד, סרטי מדע תלת ממדיים באולם חכם עם כסאות נעים, רוח מים בועות ואפקטים של אור ועשן. (בעלות נוספת של 15 ₪)

שעות פתיחה באוגוסט:      
א'-ה' ושבת  10:00-21:00
שישי 10:00-16:00

מחירי כניסה:
ילד עד גיל 5 חינם
ילד 5-18 : 70 ש"ח
מבוגר: 90 ש"ח

משפחה (עד 4 נפשות) : 280 ₪
כניסה לסינמטריקס- 15 ₪
מחיר מיוחד למזמינים באינטרנט ללא הגבלת גיל: 70 ש"ח
אזרח ותיק, נכה, חייל בשירות חובה, סטודנט, בהצגת תעודה: 40 ₪

المقالات المنشورة تعبر عن رأي كاتبها فقط، وموقع المدار بفسح المجال أمام الكاتب لطرح افكاره االتي كتبت بقلمه ويقدم للجميع مساحة حرة للتعبير
الاسم الكامل :
مكان الاقامة :
التعليق :
هام جدا : أدارة الموقع لا تنشر اي تعقيب فيه تجاوز لقانون القذف والتشهير, وتقع المسؤلية على كاتب التعقيب
Copyright © almadar.co.il 2010-2024 | All Rights Reserved © جميع الحقوق محفوظة لموقع المدار الاول في الشمال
سيجما سبيس بناء مواقع انترنت
X أغلق
X أغلق