חופשה שלמה ביום מדהים אחד במדעטק!
2013-06-24 12:10:46

מדעטק, מוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל מזמין אתכם לבלות חופשה שלמה ביום ובמקום מדהים אחד- תערוכות, פארק אטרקציות מדעי, סינמטריקס ושלל פעילויות מרתקות ומהנות לכל המשפחה.

מדעטק מציע למבקרים להנות מחופשה שלמה עם מגוון רחב של אטרקציות וחוויות וכל זה בכרטיס כניסה אחד הכולל את תערוכת החלל הבינלאומית, Beyond Planet Earth, שמציגה את עתיד חקר החלל, המסעות האנושיים הבאים והאתגרים העומדים בפנינו בדרך אל הירח, מאדים ומעבר להם. מוצגים ייחודיים, הממחישים נושאים שהיו עד לא מזמן מדע בדיוני: מעלית אל הירח, חיים על מאדים, מפגשים עם אסטרואידים ומסעות מחקר אל כוכבי הלכת החיצוניים של מערכת השמש.
בתערוכה מוצגים חדשים לקראת הקיץ: סימולטור שיגור אפולו 11 אל הירח, תמונדעטק- צילום אוטומטי לפייסבוק ביחד עם החללית הישראלית הראשונה לירח, SpaceIL וצילומי לווין בתלת מימד של מאדים.
בפארק נובל אנרג'י למדע יוכלו המבקרים להיכנס לתוך מוצגי ענק ולחוות על גופם את עקרונות המדע והפיתוחים הטכנולוגיים של המדענים והממציאים הגדולים בהיסטוריה: ארכימדס, ליאונרדו דה- וינצ'י, ניוטון ועוד.
בנוסף יוכלו לשחק ב"בלשי מדע" – כתב חידה שהתשובות עליהן מתחבאות בין מוצגי הפארק רחב הידיים.

המבקרים יוכלו להסתובב בין עשרים תערוכות מדע שונות עם מאות מוצגים אינטראקטיביים להפעלה עצמית, הנאה והבנה במגוון ענק של נושאים מדעיים מרתקים: אור וחושך, העולם המופלא של המראות, מדעי החיוך, תופסים גובה- תעופה, המדע שמאחורי הקסמים המפורסמים, איך יוצרים אנרגיה ירוקה, משתעשעים בתעתועי ראיה ואף לבקר בסינמטריקס: קולנוע רב חושי בתלת מימד, סרטי מדע תלת ממדיים באולם חכם עם כסאות נעים, רוח מים בועות ואפקטים של אור ועשן. (בעלות נוספת של 15 ₪)


בהמשך הקיץ, מסוף חודש יולי יוצעו למבקרים פעילויות נוספות:
• סיור מומחז בפארק המדע "סיור המדענים" – הצגה מטיילת עם גדולי המדענים מההיסטוריה, בהצגה משעשעת ומחכימה.
• הצגת מיוחדת לכל המשפחה בימים נבחרים באמפיתיאטרון המרווח שבפארק המדע. ההצגה עוסקת במסע לחלל, השאיפה של בני האדם לעוף אל השמיים ומעבר להם, וגם בתחומי מדע נוספים. כוללת מחול, אקרובטיקה, אפקטים של אור והקרנת וידאו.
• מהפכת הייצור האישי: הדגמה חיה של מדפסות תלת מימד, תוכנות בניית מודלים תלת מימדיים, סריקה תלת מימדית וסרטים על מהפכת הייצור האישי.

שעות פתיחה ביולי:      
א'-ד' 10.00-18.00
ה'    10.00-19.00 
ו'    10.00-14.00
ש'  10.00-19.00
אוגוסט:
א'-ה' ושבת  10:00-21:00
שישי 10:00-16:00

מחירי כניסה:
ילד עד גיל 5 חינם
ילד 5-18 : 70 ש"ח
מבוגר: 90 ש"ח

משפחה (עד 4 נפשות) : 280 ₪
כניסה לסינמטריקס- 15 ₪
מחיר מיוחד למזמינים באינטרנט ללא הגבלת גיל: 70 ש"ח
אזרח ותיק, נכה, חייל בשירות חובה, סטודנט, בהצגת תעודה: 40 ש"ח
ה"טרמינל" במעלית הזמן ירושלים מציע מגוון מסעות רב - חושיים בחופשת הקיץ

ה"טרמינל" במעלית הזמן ירושלים, מציע לרגל החופש הגדול, בילוי משפחתי במסעות רב חושיים, המשלבים בילוי עם ערך חינוכי מוסף.

למבקרים ב"טרמינל" בירושלים מוצעים המסעות הבאים:

"מעלית הזמן ירושלים"  2D(בדו מימד)-
מעלית הזמן שהוקרן בהצלחה רבה גם באפקוט סנטר (דיסניוורלד ארה"ב) עושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של ירושלים. העיר ואנשיה קמים לתחייה על גבי 3 מסכים בו זמנית, במסע בכיכובו של חיים טופול ומזמינים את הצופים לחוות את תולדותיה במהלך  3,000 שנה.

"מסע בגוף האדם" 3D - המסע לוקח אותנו אל אחד מפלאי הבריאה- גוף האדם. בעזרת אינפו- קפסולת מצלמה חיננית, אנו נכנסים אל תוך גוף אשה וסורקים אזורים שונים בגוף. מתחילים מהאוזן ומשם היישר אל המוח.

"מסע ביקום"  3D- הינו מסע מרתק עד לקצות היקום המוכר לנו כיום, כולל תופעות נדירות בחלל כמו חורים שחורים מחד וחלקי ננו מאידך. חלק מהצילומים הופקו במיוחד בסיוע נאס"א, סוכנות החלל האמריקאית וה –BBC.

"הודו המדהימה" 3D - הוא מסע גיאוגרפי, היסטורי ותרבותי בהודו, הכולל גם את סיפורו המרגש של הטאג' מאהאל באגרא הידוע כאחד משבעת פלאי תבל, בכיכובו של אנופאם קאר השחקן ההודי הנודע.

הכניסה מותרת מגיל 5 ומעלה.
 
ימי ושעות פתיחה ב"טרמינל" בחופש הגדול:
בחודש יולי- ימים א-ה- 10:00-17:00
ימי ו' – 10:00-14:00
בשבתות : 12:00 -18:00
 
בחודש אוגוסט-
התאריכים 01.08.13-26.08.13
ימים א-ה – 10:00-20:00
ימי ו' – 10:00-14:00
בשבתות 12:00-18:00
 
מחיר: 54₪.

 
 
 
المقالات المنشورة تعبر عن رأي كاتبها فقط، وموقع المدار بفسح المجال أمام الكاتب لطرح افكاره االتي كتبت بقلمه ويقدم للجميع مساحة حرة للتعبير
الاسم الكامل :
مكان الاقامة :
التعليق :
هام جدا : أدارة الموقع لا تنشر اي تعقيب فيه تجاوز لقانون القذف والتشهير, وتقع المسؤلية على كاتب التعقيب
Copyright © almadar.co.il 2010-2024 | All Rights Reserved © جميع الحقوق محفوظة لموقع المدار الاول في الشمال
سيجما سبيس بناء مواقع انترنت
X أغلق
X أغلق